Beautiful blogger award


Regler:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
När man får den så ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv
och sedan ge awarden till 7 andra bloggare

Fick denna award av Karolina. Tack så mycket!! :D

- Sitter på lektion just nu och är galet trött
- Jag har ett sådant sug på att lyssna på musik just nu.
- Jag ska söka praoplats i Östersund till helgen. Ska praoa i 3 veckor.
- Jag längtar tills ikväll då det är dans.
- Jag är riktigt sugen på min mannafrutti som jag har i väskan. Men ska spara den tills sedan så jag orkar med denna långa dag.
- Jag tycker att Grafisk kommunikation är det roligaste ämnet jag har.
- Jag äskar att sova!

Har gjort denna förut då jag vart nominerad av Zoofie.

Jag nominerar inga eftersom jag nominerat förut och jag kommer inte på någon ny att nominera :-)
Här kan ni läsa det gamla inlägget.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0