Beautiful blogger award

Fick awarden av Zoofie, haha, sötis!



Grejen med detta "priset" är att man ska berätta sju saker om sig själv som läsarna förmodligen inte vet.

1. Ibland kan jag få ett jävla sug efter cocacola.
2. Jag skulle vela kunna spela instrument och sjunga.
3. Jag brukar sitta och lyssna på världens värsta skrikmusik när jag är arg.
4. Jag tycker Marie Louise från rent hus är så himla söt!
5. Jag skulle mer än gärna besöka den lilla staden Leipzig i Tyskland (där Bill Kaulitz bor).
6. När jag skulle till att födas var sjukhuset bombhotat.
7. Jag vill lära mig prata flytande jämtländska.

Jag ger denna awarden vidare till tre andra personer.

Malin - Sämst på att uppdatera!
Elin 
Olivia


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0