Sjuk tjaj

Tjenare!!
 
Idag är är jag inte så kaxig nämligen. Jag är sängliggande med feber, huvudvärk och halsont. Tror febern har gått ner lite men huvuvärken vill inte ge med sig och halsen är tjock och gör ont. 
Jag kände av det redan igårmorse på jobbet. Det började efter en nys jag gjorde, men värst blev det på kvällen. Somnade till två timmar efter jobbet. Efter middagen gick jag hem till Olivia för en liten myskväll. Där blev allt bara värre och jag kunde nästan inte fokusera med ögonen för det blev så himla jobbigt i huvudet, bihålorna och kroppen. När jag kom hem visade det sig att jag hade 38.2 graders feber. Jag som ligger på 36 i vanligt.
Jag somnade direkt då jag lade mig och efter 12 timmars sömn vaknade jag upp och mådde lika dåligt.
 
Såhär ynklig fysiskt har jag inte varit sedan veckan innan jag fyllde år förra året. Då var det riktigt jäkla hemskt alltså! Trodde jag hade fulla skåpet med alvedon och grejer, men visade sig att jag redan tryckt i mig det tidigare så jag fick väl så lov att kliva upp ur sängen, gå halvdöd ner till apoteket och köpa med sig lite vitaminer och febernedsättande hem. Sagt och gjort. 
 
Nåja, ska försöka hitta något roligt att kolla på. Har försökt kolla på Games of Thrones också??? HAHAHAHAHAHA. Slutade med att jag startade 112 Aina istället. 
 
 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0