Dom säger kärlek är en drog, jag tar vilken skit som helst. Men om kärlek är en drog är det ingen drog för mig

TJA! 
 
Kom igårnatt hem från Brunflo efter att ha spenderat tre dagar där. Åkte upp i tisdags medan momma inte hade någon aning. Tänkte jag skulle komma upp, knacka på och sedan överraska henne. Men planen sprack ju helt. Eller ja, överraskad blev hon men det jag hade tänkt gick ju inte an. 
När jag precis hade klivit av tåget i Brunflo ringde jag upp henne för att låtsas som att jag var på väg hem från jobbet. Hon var tydligen på stan och skulle inte vara hemma förrän om 1.5 timmar. Jaha tänkte jag, jag går väl hem och sätter mig där och väntar då. 
När det har gått 1,5 timmar så börjar jag fundera vart sjutton hon höll hus. Ringde då upp igen och då var hon ju tydligen och shoppade loss inne på Coop i stan. 
Malin skrev då och sade att hon var i Brunflo och skulle hämta upp mig eftersom vi var tvungen att handla inför onsdagen. Så jag tog med mig väskorna och slängde in de i mitt sovrum, tänkte att hon verkligen inte skulle gå in dit den korta tiden jag skulle vara borta. Åkte sedan med Malin och Cilla in till stan för att handla. Såklart hade momma varit in i sovrummet och sett mina väskor och ringde upp mig sedan. Typiskt. 
 
Jag hade i alla fall en riktigt grym Valborg. Vi trotsade snöstormen och grillade ändå. Det kom en del folk och alkoholen förtärdes under alla lekar. Tillslut var det dags att bege sig ner till krogen. Drinkar efter shot efter drinkar. Kan säga att det var en helt grym kväll. Skrattade så jag höll på att dö tamigfaan hela tiden. 
 
 
Jag och min goa morbror Mikael.
 
 Vi trotsade det konstiga vädret och grillade ändå.
 
GoMalin och jag.
 
Fräsch!!
 
 Klappa katten.
 
Malin slickade på Fredriks mat medan han var och hämtade något.. Servetter?
 
 

Över och ut! 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0