Harpun och Tomater?

Oj oj oj vilka roliga dagar jag har haft nu tills idag. Vinkade av Malin som for hem till Östersund igen tidigt imorse. Hon kom ner hit till mig tidigt på söndagsmorgonen. Vid 10 hämtade hon upp mig här och vi for raka vägen till IKEA för att starta dagens långa shopping med frukostbuffén de har där. Sedan gick vi ett varv runt och även ett inne på Birsta. Kikade in i olika affärer runt om också. 
Vid 5 var vi helt slut och satte oss vid ett bort på Bite Line inne i stan och beställde mat. Efter middagen blev det biomys och såg Bad Neighbour. Så sjukt rolig film måste jag säga! Och att Zac Efron vad med i filmen var ju bara ett stort plus! 
 
I måndags klev vi upp tidigt, käkade frukost och sedan traskade vi iväg till bästa tatueringsstuion och väntade på vår tur. Först tatuerade jag mig och efter tatuerade Malin sig. Förjävla muttont gjorde det men är väl glad och nöjd för det. Vi väntade sedan in Zoofie som skulle justera en av sina tatueringar för att sedan tillsammans gå in till stan igen för att käka. Vi gjorde staden och sedan åkte vi ut till IKEA och Birsta igen för ännu ett varv. 
 
Vi avslutade shoppingen med middag på Max. Sedan begav vi oss hem och bråkade med min toalettsits eftersom jag hade köpt en ny och tänkte byta ut den gamla jag hade. Vi fick ju för sjutton inte lös den gamla och vi hade bara förstört allt ännu mer så det gick ju liksom inte bara att strunta it. Så vi hade inget annat val än att höra av oss till någon händigare, vilket fick bli Zoofie och Lucas. Efter mycket slit och flås fick Lucas till det och vi alla kunde leva glada och lyckliga i resten av våra liv. Blipp blapp slut, då var denna saga slut. 
 
 
 
 
 
Malins snygga chipsskål! 
 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0