Att förlåta dina synder var ett misstag

Hallon! 
 
Efter att ha haft några kämpiga dagar dom senaste veckorna känns det väl lite bättre. Fan vad det inte har varit roligt det här. Har suttit i flera dagar när jag har varit ledig och bara grinat. Jag har känt mig som världens mest ensammaste människa i hela världen, även fast jag har många fina i närheten. Jag har liksom inte känt mig som någon. 
 
Men det börjar väl kanske ändras lite på sig nu. Har i för sig inte haft tid att känna efter något just. Har haft fullt upp med jobb och lite annat. Håller också på att göra om i köket. Ska hiva iväg fulstolarna mina och bygga om det bord jag har nu till ett barbord. Det ska bara slipas, målas om och skuvas på nya och högre stolsben. Det kommer verkligen bli jätte bra! 
 
Snart åker jag upp till Brunflo igen. Lillebrorsan tar studenten i år så jag ska upp och fira honom. Min chef gav mig även lite långledigt då för att kunna spendera några dagar hos familjen. Det ska bli spännande. Lär ju stå och lipa ögona ur mig denna student igen. 
 
Nåja, ska göra mig klar nu. Ska iväg till Ikea och kika på bordsben och färg. 
 
Ha det bra! 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0