I will try to fix you

Jag förstår inte varför livet kan vara så jäkla förjävligt för dem som förtjänar det minst. De som har hjärtan av guld, som aldrig skulle göra en fluga förnär och alltid ställer upp och alltid finns för en annan. De som är det bästa som finns helt enkelt. Jag förstår inte? Det är inte rättvist..
Jag önskar verkligen att jag kunde fånga in allt jävelskap i en stor låda och sedan kasta in den i stor fet brinnande brasa. Jag önskar verkligen att det fanns något som jag skulle kunna göra för att få stopp på allt. Men det finns inget jag kan göra, och det gör ont i mig för det. 
 
 

Jag älskar dig, världens bästa! ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0