Snart smäller det!

Aaaah vet ni vad? I AM SO EXITED AND I JUST CAN'T HIDE IT! 
 
Imorgon bär det ju av till Stockholm!! Hoppas bara jag kan tvätta inatt så jag slipper åka i mina alldeles försmåa mimmitrosor jag har haft i minst 10 år som jag nu de senaste dagarna har gått och vänt ut och in på... typ. Nä men har längtat efter denna helg så himla länge nu och ska även möta upp bästaste som ska hänga med ut och äta. SER SÅ HIMLA FRAM EMOT DET ATT DET BARA PIRRAR I BILRINGEN MIN!!! 
 
På söndag blir det äntligen Kentfest, jag ska få se Kent live en andra gång. Kommer stå och grina ögonen ur mig när 747 spelas. Fattas väl bara att jag åker ifrån min biljett. Skulle ju vara så typiskt. 
 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0