Midsommar

Efter ett år väntan och längtan så blev det äntligen midsommar. Som jag och Elin hade väntat på det!
Dagen efter var väl kanske mindre rolig. Först en 50 min bussresa från Gnarp och hem till Sundsvall. Sedan packa det sista för att sedan sätta mig på tåget till Brunflo. Jag kanske inte sade att det var en av mina värsta bakfyllor någonsinn och att jag hade några nära-spy-upplevelser under resorna. Men det var det värt, för fy sjuttsingen vad himla roligt jag hade det. 
Elin och jag var äntligen återförenade, så sjukt god mat, alkoholen förtärdes, åka traktorvagn ner till Skäret, kissa mellan två bilar medan en tant sitter och kollar på osv. Listan kan göras lång. 
 
Hoppas ni också hade en fin midsommar! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och dagen efter låg jag såhär hela kvällen och var så sjukt sliten i soffan hemma hos momma:
Pigg tjej. Normala armar liksom. 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0