KENTFEST

Alltså vilken helg, vilken semester jag har haft, vad livet plötsligt blev helt fantastiskt jäkla bra och vad allt bara kommer att fortsätta att vara så himla bra som det är. 
KENT var ju såklart bättre än mina högsta förväntningar. De rockade scenen som vanligt, spelade de låtar jag absolut ville höra och det bara var så himla fantastiskt att jag ej kan beskriva det.
Kvällen innan var ju också helt underbar. Åt godmiddag på finrestaurang och gick sedan ut och drack några öl. 
 
Allså detta inlägg får vara så här kort och konstigt, men det är allt jag får fram. Kan inte beskriva allt eller hur jag känner. Men är bara så lycklig! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0