Everything I ever dreamt of

Den 6 Juli var det min dag. Det var den dagen det var 21 år sedan min mor krystade ut en liten blodig unge inne i det då bombhotade sjukhuset i Östersund 1993. Det har hänt så mycket under dessa år, livet har kraschats ett dussintals gånger men även byggts upp på nytt. Man har sett, upplevt en massa saker man aldrig trodde att man skulle få göra. Både bra och dåliga saker. Det är inte förrän nu jag verkligen njuter av livet. 
 
Vad gjorde jag denna födelsedag då? Jag vaknade upp med världens fetaste leende, en pirrande mage och taggade inför 6 timmars jobb innan jag skulle gå och möta upp mitt hjärta som äntligen skulle komma hem från Stockholm efter att ha varit där i 2,5 långa veckor. 
Idag var det två veckor sedan det var min födelsedag och under dessa två veckor har jag gjort så himla mycket roligt. Jag och Tom har hunnit med några dagsutflykter, grillning, stranden, jobb, VM och öl. Jag fick semester och vi hyrde även en stuga över en natt uppe i högakusten då vi grillade, badade, bastade och drack öl hela kvällen ända in i natten. Dagen efter åkte vi omkring runt kusten och kollade innan vi for hem igen. Jag följde sedan med Tom till Stockholm igen och spenderade en helt fantastisk vecka där nere.
 
Här kommer lite bilder:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0