Nytt år, nya möjligheter

Och nu var det ett nytt år också, för er som missat det. Själv firade jag in det nya året hemma hos Elin tillsammans med härligt folk! Vi hade helt andra planer i början inne i stan med några helt andra personer, men i sista sekund ändrades planerna och vi hamnade hos Elin istället. Men så kan det vara! Kul hade väl vi för det!
Alkoholen förtärades, hurrade in det nya året tillsammans med Jan Malmsjö, kollade på alla raketer och sedan var det dags för lilla mig att stuka fotjävlen igen. Men först sätter jag mig kladuns rakt ner i den isiga gräsmattan också med rumpan först. Japp, har lite problem med att sitta på ena skinkan. Men så kan det också vara.
 
Igår hade jag den värsta bakfyllan någonsin och somnade halv 10 på kvällen. Klev sedan upp klockan 5 imorse och var rätt utvilad och fit for fight att börja jobba 06:30 - 16:00. Ikväll har jag klippt håret och snart ska jag klippa tånaglarna innan jag tar och kryper ner i sängen tillsammans med O.C gänget. 
Imorgon är det jobb som gäller, vilket det även gör hela helgen också. Öppning till stängning. *tummen upp*
 
Här kommer lite ''fina'' nyårsbilder och sårå. 
 
Innan jag ledsnade på att ha det utsläppt och satte upp det! 
 
Pelin och Dannyboy 
 
Marcus, Pär och jag
 
 
Jan Malmsjö
 
 
Nyårskyssen rå! 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0