Fredag

Ja men hallå! 
 
Tänkte att jag kanske ska göra ett normalt inlägg här för en gångs skull? Det kanske har varit lite för mycket känslor här på sistonde, eller vad tycker ni? Inte för att ni kommer svara rå, men ni kan ju nicka där hemma framför skärmen istället? Tack på förhand! 
 
Det har varit en rätt bra vecka, fast att jag sovit ett dygn mindre och haft världens huvudvärk. Det är mycket som har vägt upp till det dåliga och gjort allt mycket bättre.
Igårkväll somnade jag strax efter 10, idag vaknade jag vid 9 och kände mig helt utvilad. Jag låg kvar i sängen tills klockan blev 1 och gjorde mig då klar för att möta upp Elin på stan för att springa och göra en massa ärenden. Vi gick sedan hem till mig och lagade mat och hade det mysigt. 
 
Jag tänkte att jag ska ladda upp lite bilder jag har på min telefon och skriva lite om dem då. 
 
Bokade tvättstugan och satt där nere och väntade på att tvätten skulle bli klar.
 
 Lagade lax hemma för första gången i hela mitt liv. Försöker lära mig äta fisk, så det är därför.
 
 Hittade mina drömbyxor. 299 riksdaler på Bik Bok liksom.
 
 Mysisälsklningar! 
 
 Tog med mig en snygging på bio och såg 100 åringen. Var väl kanske onödigt å köpa en stor popcorn, eller vad tycker ni? Nicka i såna fall.
 
 Och sedan så har vi lilla antilopJessica här med. 
 
Nu blir det att lägga sig och tagga inför en helg fullspäckad med jobb. Imorgon blir det ett 9 timmars pass och på söndag blir det ett 11 timmars. 
 
Godnatt nurå! 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0