Det hjärta som skulle bli ditt på något vis, det fryser nu sakta till is

Efter att ha jobbat i nästan 40 stressiga timmar sedan i torsdags så känner jag att det ska bli riktigt skönt med en dag ledig imorgon. Det har varit en sjuk helg. Jobbade i 12 timmar igår (lördag), och det var en riktigt kämpig dag! Det var inte bara för att vi hade mycket att göra, utan det var mycket som hände i mitt huvud, i mitt hjärta och i min kropp. Dagen gick mycket åt till att fejka ett leende till alla kunder, gå ifrån en stund för att ta några djupa andetag så jag sedan kunde andas riktigt igen. Jag fick även vända mig om när jag kände hur tårarna började brännas i ögonvrån. 
 
Är det inte lite sjukt att ett hjärta kan brista så många gånger och fortfarande fungera? Är det inte lite sjukt att jag fortfarande kämpar igenom motgångar? Jag vill kunna slå mig till ro någon gång jag med. På riktigt. Lugn och ro som varar i resten av mitt liv. Jag vill kunna njuta av livet. 
 
 
Ge mig en ny drog som tar mig nånstans
Jag behöver en ny medicin och ett nytt land
När jag faller lycklig och fri var det falskt alarm, falsk marknadsföring
men även inbitna lögnare har sin charm

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0