But you’re still on my lonely mind

Jag förstår inte hur jag orkar vara vaken nu. Jag har knappt sovit något i natt och klockan ringde 5 imorse. Började jobbet 06:30 och jobbade till 16:00. Jag har ont och är helt slut både psykiskt och fysiskt. Allt tar verkligen på krafterna, och speciellt när jag jobbar på så som jag gör på dagarna.

 

Imorgon åker jag till Brunflo och stannar där i några dagar. Jag känner verkligen att jag behöver byta ut vardagen mot tryggheten en stund.

 

Jag skulle packa väskan och dona på lite här hemma när jag kom hem från jobbet, men istället tog jag en lång och varm dusch, kröp sedan ner i pyjamasen och låg såhär i sängen: 

 

 

Och för er som har snapchat så har jag sett ut såhär:

 

 

Jag orkar inte fortsätta så jag gör kväll istället och fixar allt imorgon innan jag åker. Godnatt på er! 


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0