Det stavas r ä d s l a

Älskar det där när man hittar låtar som verkligen stämmer in på sitt liv. På senare tid har jag helt plötligt kunnat relatera mitt liv till låtar jag alltid har lyssnat på, låtar jag tidigare bara har tyckt att texten och musiken varit bra. Men nu helt plötligt får de en helt ny mening och är mycket bättre än vad de var innan. 
 
Denna låt har jag lyssnat mycket på, men det var ett väldigt bra tag sedan sist eftersom jag mest har lyssnat på de äldre skivorna nu under hösten och vintern. Men så var det en dag här jag kände att jag ville lyssna på den senaste skivan och slog på denna det första jag gjorde. Det kändes som att det var jag som sjöng, eller åtminstonde hade skrivit låten. Gåshud till max! 
 
 
 
Det är alldeles för många som jag tappat, som valt att lämna mig och som sårat mig djupt. Jag är ständigt beredd på att bli lämnad och jag är nu för tiden livrädd för att öppna mig och släppa in nya människor tack vare allt. 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0