Cause a double rainbow is hard to find

Aa tja! 
 
Jag har nu satt på mig pyjamasen, sminkat av mig, borstat tänderna och krypit ner i sängen. Tänkte jag skulle knappa lite på tangenterna i hopp om att få ihop något vettigt å publicera på blogg.se. Vi får väl se hur det går! 
 
Idag har jag varit så sjukt trött. Eller ja, inte på jobbet, men när jag kom hem. Jag började halv 7 imorse och har varit aktiv hela morgonen och dagen med att plocka upp alla kylpallar. Det är inte förrän när jag kommer hem och sätter mig på sängen som jag kan pusta ut och slappna av. Det är ju då jag blir trött som fasen. Brukar ju oftast ta mig en tupplur för att orka med resten av kvällen, men Elin kom till mig idag en stund så det blev inte så mycket sova för mig. Så därför blir det en riktigt tidig kväll för mig. Orkar knappt hålla ögonen öppna..
 
Imorgon börjar jag halv 7 igen. Efter jobbet ska jag iväg till gymmet och ge mina kycklingmuskler en omgång. Sedan blir det till att försöka hålla sig vaken tills halv 9 då vi ska ha personalmöte på jobbet. Lär väl storkna direkt då jag kommer hem från mötet. Lika bra det eftersom det blir en tidig och lång dag på onsdag. 
 
Ska nu försöka sova, vi hörs väl något! 
 
 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0