You sent me out in the cold but I saved me

Aa tja bloggen! 
 
Sitter just nu i en alldeles för stökig lägenhet och känner mig så fruktansvärt lat. Skulle ju ta tag i städningen och disken när jag kom hem från jobbet idag men hamnade i sängen på en gång. Skulle ha duschat också men inte sjutton orkar jag det nu. Tänker fortsätta spendera min kväll med att sitta och lyssna på musik och slösurfa på intranätet. Ska sedan kolla klart på de sista OTH avsnitten och lipa ihjäl mig för att sedan slå igen ögonlocket. 
 
I lördags hade Pelin en utflyttningsfest hemma hos sig. Ja, människojäveln ska flytta långt ifrån mä.... I slutet av månaden..... 
 
:'-( :'-( :'-( kommer ju grina ihjäl mig. 
 
I alla fall så hade vi en fantastiskt rolig kväll! En av de bästa festkvällarna faktiskt! Vaknade upp på söndagen och mådde som man förtjänade med världens fulaste blåmärke på ryggen. Vet inte riktigt vad som orsakade det, kanske när jag och Elin ramlade ner på golvet då vi dansade på hennes säng?? Vem vet. 
 
 
 
 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0