Men bara låt det dö, bara låt det va

Hej kompis! 
 
Hur går allt? Hur är allt? Jo tack, jag känner att det går åt rätt håll. Jag börjar få pli på mina tankar i alla fall. Ångesten är väl si sådär, lite bättre kanske. Har fortfarande svårt att somna om nätterna. Ligger vaken och kan inte sova och går sedan och är trött hela dagarna. Men förhoppningsvis ska väl det bli bra med snart. 
 
Idag var jag ledig från jobbet. Jag klev upp tidigt imorse och tog bussen tillsammans med Elin in till Birsta. Vi åt frukost på Ikea, var in på ÖB, Rut mf, Coop, systemet och sedan Boom. Fick med mig lite matvaror från Coopish, ett par nya byxor från Rut, en ros och en ljuslåda från Boom. 
Imorgon blir det jobb, lika så på lördag. Det blir sedan utgång på lördagen tillsammans med Elin. Sista utgången innan hon flyttar.. 
 
Nåja, ska försöka somna tidigt ikväll. Om det går det vill säga. Ska i alla fall lägga mig i sängen i tid och vänta på att den där John Blund kommer och gör mig sällskap. 
 
Ha det bra! 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0