Fyll min mun med din, fyll min tid med någonting

Hej kompisar! 
 
Sitter här endast i hudkostymen och har absolut ingenting för mig. Har varit ledig från jobbet idag och trots min sovmorgon är jag ändå helt slut idag. Har inte gjort något speciellt förutom att ha gått ner på stan fram och tillbaka, bara för att kolla om jag hittade något fint. Kom endast hem med en Cola Zero. Menar inte att det var ett dåligt inköp, gick nöjdt hem från min shoppingrunda ändå. 
 
Igår efter jobbet åkte jag till Elin och hjälpte henne att packa ner det sista av hennes lägenhet. Runt 10 åkte jag hem med tårar i lillögat mitt och fick kämpa för att inte bryta ihop när jag gick igenom stan för att komma hem. Imorgon flyttar hon.
Ett stort lycka till! Räknar ner dagarna till midsommaren! Älskar dig♥
 
Har absolut inget mer att skriva så laddar upp lite bilder istället.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0