En fredag hos Jessica

Klockan har just paserat 11 på kvällen och jag sitter fortfarande och funderar på vad sjutton jag ska äta till middag. Orkar inte direkt ställa mig och steka på den där köttbiten som ligger i kylen och jag orkar inte tina upp något från frysen. Förmodligen lär det bli en macka eller två, bara för att få i mig något. Känner mig inte ens hungrig fast det var 11 timmar sedan jag åt något. :-) Nä jag bantar inte. Har bara inte hunnit med middagen idag. 
 
Dagen såg ut såhär: 
 
♦ 07:30 - 16:00: Jobb.
♦ Rensa avloppet.
♦ Få psykbryt och grina en skvätt när man inte fick tillbaka alla rördelar eftersom man glömde bort hur de satt från första början. Ringde pappa och förklarade situationen, och efter det funkade det. Behövde bara vrida ena röret lite. :-)
♦ Bara suttit och filosoferat och haft asa tråkigt och drygat på snapchat som vanligt.
 
Nä, måste ta och bre mig en macka och sedan kanske jag ska ta och sova? GONATT!
 
 
 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

Hahahahah älskade den där bbilden. Eller ja, båda bilderna ;)

2014-04-07 @ 20:16:31
URL: http://zoofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0