Du orkar ta dig igenom det här. Du räcker till, så var den du är

Ja hörreni, påbörjade i förrgår en process som jag skjutit upp ända sedan i höstas och jag insåg faktsiskt nu att jag inte kan skjuta på det längre. Jag måste ta tag i det. Jag måste gå vidare från allt jag bara tryckt undan och smitit ifrån under det här halvåret. Alla känslor och alla funderingar som jag har förträngt. Rädslan och ångesten för ensamheten. Jag måste ta mig igenom det här för gott och bli lycklig med mig själv. 
Det gäller att fokusera på allt jag ser fram emot. Och än så länge har jag en liten lista faktiskt:
 
1. Kents album som släpps den 30 April.
2. Då jag har fått till i köket med nytt köksbord och stolar. 
3. Kents konsert i Stockholm i Juni med Amanda.
4. Då Helena, Dennis, Theo och Kimmie kommer ner hit till Sundsvall vecka 29. 
5. Midsommaren med Elin.
6. Min och Malins eventuella Göteborgsresa till Liseberg :'-)
7. Att få skriva på mitt fasttjänstkontrakt på Lidl. 
 
 
Ge mig världens lyckospark i arslet och önska mig ett sjuhelsikes med lycka till. Ska klara det här! 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0