9 Days to go

Hej! 
 
Snart är det endast en vecka kvar tills 2 års väntan är över. Snart kommer mitt hjärta och själ fyllas med den absoluta bästa känslan någonsin. Jag kommer känna frid, lycka och andra möjliga känslor jag inte ens kan beskriva. Pojkar och flickor, Tigerdrottningen släpps då.
Efter 10 fantastiska, geniala och helande album är det snart dags för Kents 11 album. Jag ser så förbannat fram emot det. Jag har så höga förväntningar och jag vet att jag inte kommer bli missnöjd. 
 
Är så glad att jag är ledig den dagen och dagen efter. Jag kommer låsa in mig i lägenheten, höja volymen, ligga i sägen med ansiktet tryckt mot väggen och ha skivfodralet i famnen och totalt ignorera världen. Ni skulle bara våga försöka kontakta mig då. Stänger av telefonen för säkerhetens skull! ;-) 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0