Torsdag!

Alltså imorgon är det fredag igen och min sista praktikdag på ICA Maxi. Jag har trivits jätte bra under praktiken och känner som en liten sorg att det är sista dagen imorgon. MEN, vi får hoppas på sommarjobb/extra jobb. Vi är typ 10 praktikanter som hoppas på sommarjobb och de kommer bara välja ut någon. En i personalen sa att jag hade goda chanser med tanke på mina erfarenheter, så vi får väl hoppas på det då.
 
Aldrig har det varit så enkelt å småprata med dom man jobbar med utan att det ska bli stelt och konstigt. Man känner sig så avslappnad och inte ett dugg besvärad. Känns så skönt när man kan skämta och skratta tillsammans!
 
Idag efter praktiken tog jag mig en prommenad till Birsta för att köpa mig ett par skor. Mina Converse har ju gett upp och jag känner mig som en lodis som går omkring i dem. Det är två hål i tyget på dem och det är hål under hälarna. Inge kul å prommenera med dem i regn :-) Dessutom låter de när jag går, dem typ gnekar. Så man hör verkligen när det är jag som kommer.
 
Nä nu ska jag ta och göra mig klar och sova. Är så galet trött efter att ha varit vaken sen 6 och hållit igång hela dagen. Ont i fötterna och trött i bena..
 
Godnatt!
 
 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

va ful du e ! har ringt veterinären nu, du har en tid hos dom 10 imorgonbitti! missa inte den, så kanske du har en chans att bli normal. <3

2013-05-16 @ 22:21:11
URL: http://malinjnsson.blogg.se
Postat av: ZOOFIE

Synd att jag inte hann komma och hälla ut massa shampo på golvet :( men jag får göra det om det blir sommarjobb för dig :D nu ska jag bara bli frisk och normal först :)

Och hoppas du inte missade din veterinärtid! Tur Malin tar hand om dig!!!

2013-05-17 @ 13:59:53
URL: http://zoofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0