Söndag

Hej!
 
Idag vaknade jag äntligen upp och mådde helt utmärkt, förutom att näsan var lite täppt. Men under dagen försvann det mer och mer och nu kan jag andas med näsan utan att vara rädd att det ska forsa ut en massa snor ur näshålan.
 
Vid 2 tiden tog jag bussen ner till stan och mötte upp Elin för en liten vandring i massa olika affärer och sedan avslutade vi det med en liten fika på mitt favvoställe, Waynes. Yohio var tydligen också i stan och hade signering så jag var tvungen å stanna för att knäppa ett kort på han. Tycker han ser så himla go och snäll ut ja!
 
Nåja, hade väl inget mer på hjärtat just nu! Ska peppa mig själv lite mer inför imorgon. Ser fram emot att få ha något å göra på dagarna och känna att jag gör någon nytta med mitt liv, men ser inte fram emot att få kliva upp tidigt igen när man har varit bortskämd och är van å sova till 11-halv 12 på dagarna.
 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0