So why don't you dance to the music I hear inside my head?

Hallon amigoz! 
 
Hur underbart är inte vädret då? det är ju himla underbart alltså!! Har nu typ två lediga veckor innan jag börjar jobba på Lidl, som jag kan försöka vara ute och blända folket lite med min bleka kropp. Försöka få till någon fin färg och få fram fräknarna ännu mer.
 
Ja, jag har ju slutat praktiken nu jag rå. Jag, Niklas och Veronica bestämde oss för att festa till det lite och luncha på den där lilla restuarangen som finns där inne. Vi satt och snackade och hade det jätte trevligt och åt värlens godaste mosbricka. Sedan var det dags å köra ut en massa varor och packa upp dem resten av dagen.
Linus kom och hämtade mig när jag slutade och vi for sedan hem till mig och hämtade lite grejer och åkte sedan hem till honom. Vi åt middag, jag duschade och vi gjorde oss klar för att åka in till stan igen. Vi var tydligen bjudna på fest hemma hos hans kompis Robin så vi prommenerade dit. Jag hade jätte trevligt och skrattade mycket, trots att jag hade planerat att sova typ senast 10 på kvällen eftersom jag kände mig helt död, men Linus lyckades övertala mig så jag följde med, vilket jag inte ångrar. Vid 12 prommenerade vi ner till stan igen och gick in på Allstars och satt där och snackade tills jag kände att jag inte orkade mer och gick hem.
 
Idag har vi inte gjort mycket alls. Vaknade riktigt vid 11 efter att ha sovit ganska dåligt. Klev upp vid halv 1 och gjorde frukost. Vid 4 tiden åkte vi hem hit till Bergsåker. Har varit ute lite och var lite kattvakt åt Odin så han fick vara ute och nosa lite i koppel (ja, familjen Sjölinder har skaffat en underbar liten kissemiss). Jag upptäckte att jag hade en liten snuskkuse utan vingar, på mitt ben. Försökte lite diskret vifta bort den men då ramlar den ner i min sko. Fick världens panik och slet av mig skon och försökte skaka ur den. Jag visste inte om jag fick ut den eller ej, så jag tog skon i handen och tog upp kissemissen och gick in. Vågade inte ta på mig skon igen. :-)
 
Jaa, hade väl inget mer å säga. Tänkte ladda upp lite bilder bara och sedan säger jag godnatt!
 
 
 
Bakade äppelpaj med Elin förra lördagen. SÅ underbart god alltså!
 
Dränka äppelpajen i vaniljsås ♥
 
Min första pannkaka någonsin, visst är den fin dåååe?
 
Linus tyckte inte den var det så han tog över...
 
Prommenerade till Birsta City från praktiken i fredags i hopp om att hitta ett par nya skor. Fick bli dessa rå.
 
Mina underbara Convisar, tack för vår tid!
 
Goa bananasplit igår på Allstar.
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0