Sjuklingen!

Enda sen i tisdags så har jag haft något slags virus i mig, det var då jag började få ont i halsen och började känna mig dålig men jag tog en tablett som fick mig att må bra. Men vaknade upp på onsdagsmorgonen med världens halsont. Det har dalat lite upp och ner på måendet men trodde imorse att nattens goda sömn hade botat mig och bara lämnat en täppt näsa kvar, men kände på eftermiddagen hur jag tappade orken mer och mer och nu ligger jag med fetaste huvudvärken, världens snorigaste näsa och har ont i kroppen. Feber med andra ord. Jag andas som att jag vore anfådd eftersom minsta beröring är typ jobbigt.
 
Jaha.. Jag hoppas det har gått över tills på måndag, ska börja praktik då på ICA Maxi innan jag får börja jobba där i Juni. Och det lär är ju inte vara så kul å kliva upp tidigt och vara aktiv i ett par timmar och även försöka vara trevlig samtidigt om jag skulle må såhär. Aja, håll tummarna!
 
Nu ska jag slå på nå program och kolla på datorn och fortsätta tycka synd om mig själv i Linus sköna säng!
 
Ma råkes!
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0