Hej, guldlock här!

 
Va gör ni rå för nå? Själv ligger jag och är helt slut och lyssnar på musik och spelar spel på telefonen. Jag har sovit rätt dåligt i natt då jag vaknat flera gånger. Linus är ju världsmästare på att snarka och gnissla tänder att jag måste ge honom ett diplom. Sedan är det så varmt att man typ ser ljuset för man får värmeslag. Nej jag orkar inte öppna fönstret som är alldeles intill sängen, nej..
 
Hur som helst. Idag har familjen Sjölinder haft en vårstädar dag så jag har hjälpt till med å kratta gräsmattan i någon timma och burit en massa saker. Sedan städade vi Linus rum så nu kan man äntligen gå in här utan att typ hoppa hinderbana.
 
Imorgon ska jag upp tidigt eftersom jag ska på AGera. Hade helt glömt bort det eftersom veckodagarna är helt hummer om buller för mig. Det känns som att det är typ lördag eller söndag idag. De ringde de från Lidl idag så ska dit och skriva kontrakt nästa fredag. :-)
 
Nä nu orkar jag inte vara vaken längre så nu tänker jag lägga mig! Godnatt!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0