1 Maj

Människor, hade ni en bra sista April? Jag hade en riktigt mysig, trevlig och rolig kväll tillsammans med Elin, Joel och Tony. Vi grillade hamburgare och sedan spelade vi spel och lyssnade på musik tills vi tog bussen ner till stan och köade utanför Oscars för att sedan dansa resten av kvällen/natten.
Linus, som spenderade kvällen hos sin kompis Robin, kom sedan ner till Oscars och dansade med oss. Han gick efter ett tag hem till mig och lade sig eftersom han kände sig nöjd. Själv kom jag hem strax efter 3 och dök rakt ner i sängen utan att tvätta bort mitt smink eller borstade tänderna, vilket jag ångrade mig imorse när jag vaknade. Liksom, ögonskugga, eyeliner och mascara utsmetad över hela ansiktet och världens underbaraste andedräkt. Säger bara att det var tur att jag vaknade innan Linus och kunde tvätta ansiktet och borsta tänderna så han inte blir ihjälskrämd när han vaknar och vi ska ge varandra godmorgonkyssen. :-)
 
Nu sitter jag hemma hos Linus och funderar starkt på om jag ska ta och slänga in handduken och lägga mig och sova. Orkar verkligen inte vara vaken nå mer. Fick verkligen anstränga mig för att hålla ögonen öppna redan vid 5 tiden. Men först ska jag hitta en nagelfil och fila min tumnagel. Hoppas ni antecknar!
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0