Where have you been?

SORRY SORRY ASSÅ! Ja jag förstår att ni undrar vart sjuttsingen jag hållit hus och varför jag inte har bloggat, men om sanningen ska fram så är det att livet kom emellan. Typ... eller ja, har helt ärligt tappat lusten med att blogga? Har just därför låtit bli fram tills idag då jag kände att jag ändå måste knappa lite på tangenterna för att skriva några rader i min blogg som håller på att dö ut.
 
Har ju börjat på praktiken och det har redan gått en vecka där. Allt har bara gått bra men känner ändå att jag är en ICA människa än en Lidl människa. Men det har ju endast gått en vecka och har 3 veckor kvar. De första dagarna hade jag nå riktigt förbannat ont i fötterna efter arbetsskorna. Haltade min väg hemåt och lade mig direkt i sängen. Klev jag upp för att gå så ville jag bara grina nästan för det gjorde så ont. Men känner för varje dag hur det blir bättre och bättre.
Personalen är ju nå himla gulliga och får mig verkligen att trivas tillsammans med dem och det är ju bra.
 
Just nu är jag hos Linus. Han är ute å skruvar på bilen sin och jag bestämde mig för att stanna kvar inne i värmen och blogga lite och lyssna på musik istället. Vi ska tydligen gå och se Hobbit ikväll. Frågan är ju hur jag ska klara av att sitta där i 3 timmar är ju den stora frågan. Såna där filmer är inte riktigt min grej, men eftersom Linus så gärna vill se så följer jag såklart med han.
 
Jaaeeeni, jag har inget mer å skriva. FÖRUTOM att jag har blivit helt besatt av Grey's Anatomy. Har ju sett någon gång ibland när det har gått på tv:n och har tyckt att det varit bra, så förra veckan tror jag att det var så tog jag mig i kragen och började på säsong 1. Är helt fast.. Har snart kollat klart på 3 säsongen. Det går fort må ni tro!
 
Nä, nu har jag verkligen inget mer å skriva. Vi får väl se nästa gång ma råkes. Ha'et fint kära ni!

Detta är en låt som jag nyligen blivit förälskad i. Den släpptes på nyårsafton! Jag bokstavligt talat ryser när jag hör den.
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0