Hobbit

Linus har ju så himla länge tjatat på att han velat sett Hobbit men jag själv har inte känt mig lockad att sitta i 3 timmar i en biosalong och titta på en film som inte alls intresserar mig. Jag har sett första sagan om ringen filmen, en gång när jag var yngre och en annan gång när jag inte direkt hade något annat val när Linus slog på den och lade bort min telefon så jag inte kunde pillra med den. Rena rama tortyren det nästan.
Men så kom Linus upp igår och sa att vi skulle på bio på kvällen och se Hobbit. Kände att jag inte hade något val och bestämde mig också för att följa med och ge den en chans. Kan ju alltid sluta ögonen och slumra till tills filmen är slut om det skulle bli allt för jobbigt.
 
Men vet ni? Filmen var faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig. Det var mycket mer humor i denna än vad det är i Sagan om ringen. Och sedan var 3D effekterna så himla ball. Fick titta bort när det kom en fjäril och fladdrade alldeles framför mig.. hehe :)))
Dom där tre timmarna gick fort och jag måste faktiskt ge filmen betyg 6 av 10 toastar. Tror den är bäst att se på bio också med tanke på alla 3D effekter.
Men det sjukaste var ju att självaste Olivia och Mikael tydligen också skulle dit och se den precis när vi skulle se den och att de hade platserna framför oss också. Haha crazy bananas.
 
Idag är det söndag. Jag ligger i Linus säng medan han är ute och skruvar på bilen sin. Ska åka hem idag också hade jag tänkt och förbereda mig inför praktiken imorgon, men det blir väl sedan om några timmar antar jag.
Ska ta och slå på ett avsnitt Grey's Anatomy nu ja faktiskt och kanske ett till efter det.
 
Ha det bra!
 
 
Förresten, vad tycker ni om min fina lunch jag tog med mig till praktiken i fredags? Gott vare!
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0