God fortsättning

TJENA!
 
Hade ni ett bra nyår? Jag hade verkligen det! Jag firade tillsammans med Linus, Elin och Joel hemma hos Linus. Vi hade parmiddag och sedan spelade vi lite spel och hade förjäkla roligt. Körde sanning och konsekvens och Linus fick först att han skulle gå runt kvarteret i endast morgonrock och Joel fick att han skulle gå till närmaste granne och knacka på och säga ''Hej! Skulle jag kunna få låna en flaska gin? Hembränt går också bra'', tror ni inte att människorna gjorde det eller? haha så himla sköna. Jag och Elin garvade så tårarna sprutade.
Det var verkligen en riktigt lyckad kväll må jag säga!
 
Dagen efter låg jag och Linus i sängen och kollade på Greek från 12 på dagen tills då vi skulle sova vid 11 tiden på kvällen. Lagom slitna båda två.
 
Idag har jag varit på Miroi. Gick iväg på Lidl och frågade om praktikplats vilket jag fick. Fick även sommarjobb så förhoppningsvis får jag även extra jobb där sedan med. Jag var sedan tvungen att gå tillbaka till Miroi och hämta papper för att sedan gå tillbaka till Lidl för att arbetsgivaren skulle fylla i. Tog med mig papperet tillbaka till Miroi och gjorde en kopia på den och tog sedan med mig kopian iväg till arbetsförmedlingen och lämnade in den där. Lagom med mortion jag har fått idag. Gick också från arbetsförmedlingen hem till mig och sedan ner till navet för att ta bussen till Birsta med Elin.
Har spenderat typ resten av dagen där. Kollade lite i olika affärer men satt mest och pratade. Just nu sitter jag hemma hos Elin och ska väl åka hem senare ikväll. Får se när det blir.
 
Nä nu ska jag umgås lite mä Pelin så ma råkes!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0