2014

Snart är det äntligen slut på 2013 och jag längtar ihjäl mig efter 2014 bara för att få börja om allt igen. Lämna det förflutna bakom mig och bara fokusera på framtiden. Detta år började bra men slutade förjävligt. Men trots i det förjävliga har jag haft ett par rätt goda stunder ändå. 
Se själva:
 
 
Blev gudmor åt kissemurris Bruce :'-) ♥
 
 
 
 
Alkohol! 
 
En av de bästa utgångarna!
 
Fyndade min fina höstjacka.
 
Party
 
Hatakillar kväll. För full kanske.
 
4 timmars fikapass med Amanda. 
 
PARTY
 
Pepptalk i timmar
 
 
Fettomat
 
Myskvällar med film och tända ljus.
 
 
Satte upp en spegel i hallen helt själv. Rakt och fint faktiskt! 
 
 
Stukade foten.. 
 
 
 
 
 
Levde på havregrynsgröt med äppelmos ett tag. 
 
Nu lever jag på smoothies istället. Nyttigpetter, det är jag det. Fast inte när jag smäller i mig en hel Peanutchokladkaka till middag. 
 
 Kollade om alla 10 säsonger på Vänner. Världens bästa feelgood serie. Snart kollat klart den för 6 gången.. Och det är absolut inte sista gången. 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0