You're barely sleeping, no longer dreaming. Now what you do to feel alive?

Kära ni,
 
Jag är hemkommen från Brunflo nu och har väl i för sig varit det i några timmar nu. Har hunnit med en del efter att jag kommit hem. Ätit på Subway, handlat mat, kollat på film och gosat ner mig i Linus som var hemma när jag steg in genom dörren flåsandes med mina väskor.
 
I Brunflo har det varit bra till och från.. De bra stunderna var när jag och momma åkte till stan och fikade, var och hälsade på pappa och syskonen och när jag var med Malin. De dåliga stunderna var när jag igen fick ringa ambulansen mitt i natten för momma. Denna gång för att hennes hjärta inte kändes bra. När ambulansmänniskorna kom så kollade de blodtryck och gjorde andra koller och allt såg bara bra ut, så hon fick välja om hon skulle följa med eller inte så hon valde att stanna hemma. Den natten somnade jag halv 6 någon gång och sov jätte dåligt till 10-halv 11 någon gång.
 
Nä nu ska jag ta och lägga mig och sova. Är så trött. Godnatt!
 
 
Jag, Malin och Mikael åkte till Rett inn för att käka middag. Jag och Malin beställde såklart Tacoviking vilket är bland det godaste jag vet. Släng dig i väggen, kebabrulle.
 
Min fina momma ♥
 
Fina lillebror.
 
Doppade banan och skumgodisar i smält choklad.
 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

du får inte vara i sundsvall så länge, du må fara upp hit snart igen :'))) <3

2013-04-22 @ 11:56:11
URL: http://malinjnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0