Valborg

Glad Valborg eller något..
 
Tänkte att jag skulle ta en lång sovmorgon imorse men gick ju inte så bra då när man får en massa sms av Elin först vid 10 och sedan en liten stund efter. Jag gav upp och startade morgonen med att mjölka mina kor och mata mina höns på Hay Day i vanlig ordning, för att sedan hoppa in i duschen och raka bort all päls på bena. :-)
 
Jaha, och vad har ni för planer såhär på sista April då? Gå och kolla på majbrasan och köpa korv? Själv är man bortbjuden till Elin och Joel för lite grillning för att sedan dra ner på stan och dansa fötterna av oss på någon krog och så rå. Kan inte komma ihåg senast jag var på ett dansgolv och dansade senast? Måste väl ha varit på studenten skulle jag tro. Eller ja, senast jag var ut kanske.. Men tycker inte det räknas eftersom det endast var jag och Elin på dansgolvet och Dj:n spelade as dålig musik så jag fick gå och säga åt honom och spela nå bättre..
 
Nää men så atte, ska ta och slänga på mig lite kläder och göra mig klar för att ta bussen till Pelin och fortsätta göra mig klar där.
 
Ha en bra kväll hörrni och lyssna på min nya favvo låt! 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0