Tisdag

Hola Amigoz!
 
Sitter och slösurfar på datapatan hemma hos Linus medan han spelar det där fantastiska spelet, Wow alltså!
Har packat min röda rullväska idag också eftersom imorgon åker jag till Brunflo tills på söndag. Malin sa åt mig å ta med träningskläder så ska hem imorgon och försöka pula ner dem också innan jag går iväg till tågstationen! Ska även hinna förbi Lidl och prata med chefen också och höra hur det blir med jobb. 
 
På måndag börjar jag på Agera, ska vara där klockan 1 på dagen fram tills 4. Kom ju på att en där ifrån ringde mig igår och frågade om jag kunde maila mitt CV och PB till honom, sa att jag kunde göra det lite senare under dagen vilket blev till aldrig eftersom jag glömde bort det. Såklart kommer jag på det nu när jag är hemifrån och har mailadressen hans på kylskåpet mitt. Får maila det imorgonkväll istället och skylla på något.. typ livet. :-)
 
Jo men såatte.. ah. Ma råkes väl!
 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0