Onsdag

Hej!
 
Alltså igår var jag nå himla trött! Jag hade typ sovit 3 timmar på natten eftersom jag först och främst inte kunde somna och sedan var jag tvungen att kliva upp tidigt för att hinna till Agera. När jag kom hem där ifrån så lade jag mig i sängen på en gång och försöker somna. Linus kom och lade sig han med och somnade på stört. Jag tog upp datorn och kollade på några Secret Diary Of A Call Girl tills att jag knappt orkade hålla ögonen öppna. Somnade och sov i två timmar tills Linus vaknade och väckte mig. Jag var fortfarande helt död men lyckades kravla mig ur sängen och hoppade in i duschen. Vi for sedan hem till Linus.
 
Idag gör vi inte så mycket. Ligger i sängen endast och håller på med våra datatorer. Har ingen ork till något annat, är så trött..
 
Nåja, ska inte trötta ut er nå mer.
 
Tycker ni ska lyssna på denna: 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0