Måndag

I natt hade jag inga som helst problem med att somna. Efter att jag skrivit godnatt till Linus vid halv 2 tiden i natt så skulle jag bara mjölka mina kor på Hay Day och efter det somnade jag och sov så gott till klockan 10 på morgonen. Låg då kvar i sängen och inväntade in Linus som äntligen kom hem vid halv 11. Han hoppade in i duschen och efter det lade han sig också och somnade.. Vilket jag snart också råkade göra. Vaknade upp strax efter 12 och klev då upp. Samlade ihop all möjlig tvätt som gick och tog med mig det ner till tvättstugan och slängde i en maskin.
 
Just nu sitter jag i köket och lyssnar på musik. Ska snart ta och gå ner till tvättstugan igen och stoppa i en ny tvätt. Hoppas tumlaren funkar, det gjorde den inte sist. :'-(
Ska också ta tag i disken jag samlat på mig i diskhon och på bänken ända sen i fredags.
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0