God lördagskväll!

Hej!
 
Här hemma så strömmar Roxette in i öronen medan jag tänker tillbaka på tider från förr och verkligen inser hur mycket det där bandet betyder för mig. Tänker på när mamma var väldigt sjuk när jag var 7-8 år, jag tog bussen själv från Brunflo och mötte upp henne på stan i Östersund för att sedan gå vidare till psyket där hon för tillfället bodde. Vi satt ute på balkongen och lyssnade på Roxette och pratade, bara hon och jag. Hon hade fixat en Roxette affisch till mig som jag sedan sparade och hängde upp inne på mitt och Veronicas rum då hon kom hem.
 
Jag är nästan arg på mig själv som köpte en Takida biljett istället för en Roxette när de var här i Sundsvall och spelade sommaren 2011. Jag hoppas de kommer i närheten igen så man kan spara ihop pengar för att se dem! Det vore verkligen en sjukt underbar upplevelse.
 
Hur som helst, mår mycket bättre nu ikväll än vad jag gjorde igår och idag. Har ingen huvudvärk längre vilket är skönt! Har inte gjort så mycket idag förutom att jag skulle gå och handla på Ica nere på stan. När jag kom dit så hade de stängt.. Fick jag traska min väg till Hemköp som också visade sig vara stängt. Aha, då fick jag väl promenera upp till Ica Bergsgatan då. Visste att de skulle ha öppet eftersom de stänger 22 och inte 19 som fjantaffärerna inne i stan. Ja, ni som vet hur Sundsvall ser ut och vet vart jag bor så förstår ni att det blev en väldigt lång omväg. Aja, fick tillslut det jag skulle ha så ligger bara här nu och ska väl ta och göra mig klar å bädda ner mig. Klockan är visst mycket.
 
Imorgon ska jag hem till Elin och kolla på skräckis. Får hålla tummarna att jag inte blir ihjälskrämd. :-)
 
Nä, hare fint! Lägger in en nyheader också. Puss!
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

*sommaren 2010 ;)

Och JAG däremot, jag är jävligt glad att du hade takida-biljett, för fy fan vad kul den där kvällen var x'DDD

2013-04-14 @ 21:37:15
URL: http://zoofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0