Älskling slut ögonen. Hör du melodierna i natthimlen?

Hej ni! 
 
Jag lyckades somna tillslut i morse efter 5 någon gång. Sov till 11 och halvsov till klockan 1. Suck.
Idag har jag hållit igång och varit riktigt duktig. Dammsugit lägengeten, dammat sängkläderna och sedan har jag haft lite hemma träning här med mig själv då jag i princip har tränat hela kroppen. Välkomnar morgondagens träningsvärk med ett stort leende!
 
Annars då. Ska ta och hitta på något å äta. Det står mellan potatisbullar och kycklingwok.. Kan inte bestämma mig riktigt. Äh, får fippla peng.
 

Har klippt av mig håret mitt ja förresten. Tycker ni då?
 
 
 
 
 
 
NERÅ. Ba skoja. Hade håret innanför tröjan bara.. Lättlurade jävlar. :-)
 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0