12 April

Hallon!
 
Är det bra mäer? Med mig är det inge vidare. Vaknade upp och mådde helt okej, men under dagen började jag tappa orken och mitt huvud ville inte hänga med och när jag lade mig i sängen så blev det ännu sämre. Feber, mMmm! Hade planer ikväll men får väl ligga och dö i sängen istället dårå. Har ingen aptit heller så har gjort två omgångar med omelett idag bara för att få något i magen så jag inte svälter.
 
Igår åkte jag till Elin. Vi kollade på nå youtubeklipp och skrattade så tårarna rann på oss och efter det var vi ut och gick. Från Bosvedjan in till stan och sedan tillbaka. Lite mer än 9 kilomerter blev det och det känns i kroppen idag. Jag som hade träningsvärk igår också, hehe.
När vi kom hem så bäddade vi ner oss och kollade på några Ebba och Didrik avsnitt innan vi somnade. Riktigt mysig kväll med andra ord!

Linus har ju åkt till Holland också på nån sån där dunkadunkamusiks-party-hardcorenågot-bussgrejs så jag kan inte lida med min feber på hans bröst ikväll och spela Hay Day. Hepp. Får jag väl ta hand och tycka synd om mig själv rå.
 
Ja men ska väl säga hejdårå! Hejdå!
 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0