04:23

Klockan närmar sig halv 5 på morgonen och jag ligger fortfarande och väntar på att John Blund ska komma och strö nån magisk sand över mina ögon så jag kan sova. Vad har hänt? Har han blivit kidnappad eller blivit påklörd av en buss påväg hit? Får väl läsa på Aftonbladet imorgon då.
 
Kommer ihåg för lite mer än ett år sedan då jag sov endast 2-3 timmar varje natt och sov jätte oroligt, under en veckas tid. Jag var ju helt slut men kunde inte somna. Gick ju i skolan och var tvungen att kliva upp tidigt på morgonen och kom hem sent och sedan satt jag med skolarbeten hemma tills att jag lade mig. Tog till och med en sömntablett en natt eftersom jag var så frustrerd att jag inte kunde somna. Inte ens den hjälpte...
 
Nä, ska väl lägga mig på magen och försöka sova så. Har ställt klockan på 11 så jag inte sover bort hela dagen imorgon heller. Sov så gott!
 
En bild jag tog på mä häromdan.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Finaste, underbaraste du, hoppas du fått sovit sen! Vaknat så där pigg och glad! Hoppas helgen slutar bra goding och blir en bra start på ny vecka!

2013-04-14 @ 16:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0