Two months and I love you

Träningen igår har då satt sina spår. Har ont i varenda muskel under midjan. Men jag älskar det! Älskar deras löpband på Gold's då man kan koppla in sin ipod/Iphone för att lyssna på musik och man kunde även kolla på tv och byta kanaler. Tittade på Family Guy när jag sprang där ja. :-) Sedan kan man ställa in om man vill springa uppför också. Himla bra. Nästan så jag tror att jag ska stoppa ned en sån maskin i väskan ikväll när jag gå där ifrån.
 
Ikväll ska jag och Zoofie gå på ett pass. Dance-aerobics har vi bokat upp oss på vilket kommer bli så sjukt roligt! Älskar att dansa och jag älskar aerobics så Dance-aerobics är väl den bästa kombon. Fanns så himla mycket roliga pass denna vecka. På Torsdags ska vi på Bodypump. Och imorgon tror jag att det var Zumba.
 
Nåja, gör nirå? Själv sitter jag i Linus säng och väntar på att han ska komma hem. Han är nämnligen och övningskör han.
Funderar lite på vad jag ska ta och göra. Skriva några fler personligabrev och skicka iväg till en massa ställen tillsammans med mitt CV? Eller sätta mig i Linus datastol och fortsätta spela på hans Diablo som han bara har pausat? Mja, blir nog det viktigaste... Förstöra för Linus på Diablo. :DDDDDDD... SKOJA!!
 
Nä, ska ta och skriva några personliga brev och klämma på mina muskler för att känna den sköna smärtan! Ma råkes.
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0