Summers Gone

Asså ååååh!!! Hade skrivit ett jätte långt inlägg på telefonen som jag hade tänkt lägga upp för flera dagar sedan men det gick inte eftersom jag hade många bilder i inlägget och det går tydligen inte att publicera på telefonen då. Så jag tänkte kopiera inlägget på telefonen och istället för att publicera från appen så tänkte jag testa publicera från själva blogg.se sidan.. Men råkade ju såklart radera allt när allt var markerat så ja... Får väl skriva om allt rå. :)))
 
Ja, eftersom det nästan är minusgrader ute på kvällarna, löven börjar bli allt gulare på träden och skolorna har börjat så kan man inte förneka att sommaren är över. Även fast jag inte har badat en enda gång denna sommar, knappt solat, så har denna sommar varit den absolut bästa måste jag säga. Det har hänt så otoligt mycket.
 
Jag tog studenten med betyg som jag är så himla stolt över och ett stipendium för Årets kämpe som jag också är lika stolt över. Satt och lipade efter att jag hade gått upp och hämtat det.. hehe.
Hela flytten från fosterfamiljen i Gnarp till lill-ettan min i Sundsvall har varit en stor händelse för mig. Jag har ju blivit vuxen nu ju och får ta mina egna ansvar vilket bara har gått bra hittills, och så ska det ju fortsätta. Stortrivs som fisken i vattnet asså!
 
En annan viktig sak som bland annat gjorde denna sommaren till den bästa var att jag blev förälskad i Linus. Efter allt så föll jag tillslut och kan inte vara lyckligare.
 
Den 4 Augusti var jag nog världens lyckligaste tjej, fick då äntligen se Kent live för första gången. Allt var så mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, och då hade jag väldigt höga förväntningar. Känslan som spred sig över hela kroppen går inte att beskriva. Var nära tårar flera gånger.
Och sedan efter en riktigt toppenkonsert med Kent så blev det en riktigt toppen konsert med Bryan Adams. Har alltid lyssnat på han men lyssnade som mest förra vintern/våren.
 
Tänkte lägga upp lite bilder från olika händelser från denna sommar.
 
 
 
Studenten!
 
Midsommar med bästa Elin, så jävla vrickad men kul kväll/natt. Stelfrusna men fulla och glada på bilden klockan 3 på natten typ.
 

Skulle på arbetsintervju på Fannys. Fick inte jobbet, men hade ändå en mysig dag på stan med Zoofie.
 

Skyyyyype mä Malin. Hade precis dödat en fjäril som attackerade mig när jag satt helt stilla i sängen och pratade med kompizen min. Datorn min höll på att flyga i golvet då jag flög upp ur sängen fortare än blixten. Strax efter att jag hade satt mig till rätta i sängen så kom fjäril nummer 2 och gjorde exakt samma sak.......... :(
 

 

Jobbade en massa på ICA Stjärnan.
 

Så var det ju flytten.
 

Såg Kill! Kill! Pussycat med Zoofie och Melle.
 

Melody Club hade soundcheck inför deras konsert på Gatufesten som jag satt utanför tillsammans med Linn och såg. HEHE.
 

Var mästerkocken i lillköket mitt.
 

 

 

 

Gatufesten och såg The Soundtrack of Our Lives, Amanda Jenssen, Corroded och till sist Takida tillsammans med Zoofie och Melle. Elin och Linus var även med en stund under kvällen. 
 

Tacos stod på menyn hemma hos mig för mig och Limpan.
 

Mys nere vid ån med Elin.
 

Spontanutgång med Elin och Zoofie.
 

Åt frukost vid ån med Elin.
 

Det kom en kissmiss och ville smaka.
 

mmMmm!
 

Satt i 6 (!!) timmar och skruvade ihop en byrå. Fick hjälp på dagen av Amanda att skruva ihop matborden och stolarna mina. Linus skruvade ihop tv-bänken åt mä.
 

Myskväll hemma hos Elin tillsammans med henne, Joel och Linus. Grillade, pratade och gick sedan in och tittade på film tills det var dax för mig och gullet att åka hem.
 

Kent
 

Bryan Adams
 

Elinpelin och jag skulle till affären och shoppa glass som vi sedan satt och käkade till skräckisar.
 

Fika med Sandra.
 

Åkte hem till Zoofies och Sams nya lägenhet för att kika in den innan vi for in till stan för att först gå på Memento fram och tillbaka för att Zoofie skulle säga hej till en kompis. Gick sedan ner till Drakbåtsfestivalen för att se Harleqeen.
 

Tågade med Linus upp till Brunflo.
 

Glassade ute i solen med Malin.
 

Fika på stan med momma.
 

Gosade med lillmattes älsklingar, Kickan och Killen.
 

Åt frukost.. :'))
 

Du är bäst!
 


Nu är det ju så att det har hänt med denna sommar än bara det jag har bilder på. Men bestämmer mig bara för att nämna det jag har bilder på, för annars blir det inget roligt inlägg. Okej, inte för att det här var ett jätte roligt inlägg heller, men ändå. :)))
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Så roligt att se massa bilder och läsa om din sommar!
Roligt också att vi(äntligen) fick tid att träffas igen även om det inte var så länge. Men jag är glad ändå! :)

2012-09-05 @ 11:56:33
URL: http://livemylifeinnorway.blogg.se
Postat av: malin jönsson

fjärilmördarn jessica!!!!! wohoo ! du glömde förresten våran svinroliga kväll/natt hemma hos mig, du vet vilken jag menar x) hahahahahahhaahahha skrattar så fort jag tänker det. hahahahaha <3

2012-09-05 @ 17:58:22
URL: http://malinjnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0