Nattinlägg

Hej alla barn! Lyckades ju somna tillslut när klockan började närma sig halv 7. Jag sov till 12 då jag också klev upp och hoppade in i duschen. Gjorde mig sedan klar för att gå upp till pappa på kalas för att fira 15åringen och äta tårta. Mosters underbaraste Theo och Kimmie var på plats så jag har fått busat och gosats en massa med dem hela dagen. Blir ju alltid lika varm i hjärtat! Finare ungar går det ju inte att hitta!
 
Imorgon blir det ju hemresa. Åker med 13:40 tåget så jag är framme vid 4 tiden. Ska springa några ärenden på stan och sedan ska Limpan komma över.
 
Just nu ligger jag i sängen och lyssnar lite på Roxette och tänker tillbaka till då mamma alltid spelade deras skivor. Tycker det är så himla tråkigt att hon missade deras comeback, för jag vet att hon hade älskat det lika mycket som hon skulle älska deras nya album. Men men, jag får lyssna åt henne istället.
 
Här kommer det några söta bilder från idag.
 
Födelsedagsbarne ♥
 
Storsystra mi ♥
 
Theooo ♥
 
Kimsen ♥
 
Finisar ♥
 
En tårta som jag för en gångs skull tyckte var god och kunde äta upp.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0