Us against the world

Hej!
 
Just nu ligger jag i sängen hemma hos momma i Brunflo. Jag tog tåget i eftermiddags och stannar tills söndagkväll. Hade gärna stannat längre men måste ju på Miroi på måndag tyvärr..
 
Idag har det varit en ganska jobbig dag. Imorse vinkade jag av Linus som for iväg till Skottland. Det var meningen att jag skulle till Miroi efter det men så fort att jag vände ryggen mot bussen som han hade klivit på så brast jag ut i tårar, så jag gick hem och sjukanmälde mig. Lade mig ner och råkade somna, drömde om att jag träffade mamma och vaknade sedan av att momma ringde till mig vid 10. Somnade sedan om och sov till klockan 12 då jag vaknade och hade så sjukt ont i magen.
Min lägenhet såg förjävlig ut och kände inte direkt för att göra något åt det, men städade ihop allt ändå och satte på två tvättmaskiner. Kände inte för att gå i försmåa reservtrosor en dag till så det var nog på tiden jag tvättade min stora tvätthög.
 
Just nu känns det i alla fall lite bättre. Kanske för att jag är i Brunflo och har kära människor omkring mig? Men det känns konstigt att somna utan att ha någon att hålla om eller som håller om mig. Men jag antar väl att jag vänjer mig.
 
Nu tänkte jag försöka somna för imorgon ska jag upp tidigt för att åka in till stan tillsammans med momma och Malin. Momma ville besöka frälsningsarmen så vi ska väl gå dit och efter det fika som vi alltid gör, hehe.
Alltså jag tror fan inte att jag har gått med momma på stan utan att gå och fika en endaste gång? Det har vi alltid gjort, alltid ända sedan jag var liten.
 
Nä, säger godnatt jag nu med denna fina låt som jag har gått och förälskat mig i :
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0