Sjuk tjaj!

Hallon!

Skrev ett jätte långt inlägg men så försvann allt utan att det hade autosparats... Suck!!

Just nu ligger jag i sängen vilket jag har gjort sedan 3 tiden. Är sjuk ja och blev det igår då jag satt på tåget hem från Brunflo. Trodde jag mådde bättre när jag vaknade vid 7 imorse men under dagen på Miroi så blev jag sämre och mådde riktigt dåligt.
Just nu mår jag sådär. Det spänner och gör ont i huvudet, näsborrarna turas om att vara igentäppta, halsen ömmar och jag nyser stup i kvarten. Så tänkte snart försöka sova och hoppas jag mår bättre imorgon och orkar gå iväg till Miroi.

På väg hem idag så passade jag på att handla lite. Köpte bland annat en påse med en massa apelsiner eftersom jag varit sugen på det ända sen i fredags. Mitt apelsinsinsug kommer i perioder. Har märkt att det är vid vintertid som jag alltid är det, och det kan ju också bero på att det är då dem är som godast. Ikväll har jag skalat i mig två stycken. Hade det inte varit för att jag nyss har borstat tänderna så hade jag skuttat till kylen och hämtat en till.

Nu tänkte jag ta och sova bort min sjuka! Godnatt!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

åh apelsiner är gott de :o!
ful du är :') .<3

2012-11-13 @ 00:32:44
URL: http://malinjnsson.blogg.se
Postat av: ZOOFIE

Hahah dom där bilderna <3

2012-11-13 @ 13:58:07
URL: http://zoofie.se
Postat av: Linn

Krya på dig i massor finaste du! Hoppas du snart mår bättre Jessica!
Tycker du gör alldeles rätt i att käka massa apelsiner nu. Och av bilderna att döma så kan de ju få dig att må bättre. ;) Älskar bilderna! Haha!

2012-11-13 @ 21:15:10
URL: http://livemylifeinnorway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0