I've got a ticket for a world where we belong

Hej!
 
Hur mås det? För mig så mås det bra, tackar som frågar!
Just nu ligger jag i sängen hemma hos Linus med han och ska snart sova. Ja över Skype då, han är ju i Skottland..
Jag blev bjuden på jätte god middag här ikväll så då stannade jag över natten också. :-)
 
Idag hade jag tänkt träna men det blev ju inte så, utan jag satt och krånglade med en sak som jag var tvungen att fylla i och skicka in, men det tog faneme 3,5 timmar att få iväg det där så då var det ju liksom bara att skynda sig och fixa sig och bli upphämtad av Linus mamma.
 
Imorgon är det ju såklart Miroi som gäller. Ska sedan försöka ta mig iväg till gymmet och gymma då istället. Jag som var så sugen på att träna idag.. :-(
 
Nåja, godnatt påer!
 
Förra sommaren då jag och Malin var ute och sprang i 7 km.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

duktiga på den tiden vi hehehe. <3

2012-11-19 @ 23:13:45
URL: http://malinjnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0