In the middle of summer, all was golden in the sky

Tjena folket!
 
Hur härligt är det inte med fredag idag alltså? Nu har jag en vecka kvar på Miroi då jag kommer att måste vara där alla dagar i veckan förutom onsdagar. Nu har jag snart varit där dom där 6 veckorna och gjort dom där 6 modulerna. Efter nästa vecka så kommer jag att få komma dit två dagar i veckan istället i 3 timmar. Jag vet faktiskt inte hur länge jag måste gå där över huvud taget. Det kommer jag faktiskt inte ihåg hur det var. Men måste ligga i lite med det här med jobbsökningen och få ett jobb så fort som möjligt.
 
Just nu ligger jag nerbäddad i sängen och lyssnar på The Scripts nyaste album. Älskar det där när ett band som man tycker är bra har gjort något nytt och man älskar vareda en av låtararna.
Tokio Hotel jobbar ju på ett nytt album, men när det kommer ut vet jag inte. De hade sagt att det skulle komma ut i våras men icke... Jag är nästan rädd att deras nya album inte kommer vara lika bra som Scream och Zimmer 483 med tanke på hur Humaniod var helt annorlunda från de tidigare och hur alla i bandet har förändrats (BILL, HALLLÅÅ???).
 
JAA MEN det var väl inget mer jag hade tänkt att tillägga. Alla får väl ha en bra fredagskväll då så ska jag ha det med musiken och Linus i skype. ♥
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0