I know we can make it

Hej!

Det var ett tag sedan jag bloggade. Det beror lite på att jag inte riktigt vetat vad jag ska skriva. Har tankar och känslor nu som kom som en smäll för några dagar sedan, men har fått pli på dem flesta och kunnat sätta dem i rätt fack. Jag har hunnit smälta det lite och även fått positiva tankar trots det negativa.
Linus ska nämligen flytta till Skottland och jobba nästa fredag. Trots att jag helst vill att han ska stanna hemma så vill jag även att han ska vara lycklig och stötta han i det han vill, fast det är svårt ibland.
Jag mår alltid bra när jag är med Linus. Jag mår som bäst och när vi är ifrån varandra så känner jag mig halv. Men istället för att gå runt och vara ledsen och tänka på det negativa så försöker jag ta vara på den här tiden innan han åker och göra det till något bra, även fast det är svårt att tänka på hur det kommer kännas när han väl har åkt, Hur tomt det kommer bli och hur konstigt det kommer kännas.

Det är sagt att han ska flytta hem till sommaren och förhoppningsvis komma hem en sväng under julen.
Plötsligt blev förra inlägget helt omvänt. Nu kändes vintern bara bedrövlig samtidigt som jag längtar till julen...

Förut har jag alltid varit skeptisk mot långdistansförhållanden, men eftersom jag har alldeles för starka känslor för Linus och älskar han på tok för mycket så är jag villig att ge det en chans. Jag vill inte avsluta det vi har. Om det kommer fortsätta lika bra (om inte bättre) när han kommer hem som det har gjort nu så är det verkligen värt dom här långa månaderna ifrån varandra. Men hur jag ska klara mig utan honom är en annan femma.

Att ha fått skriva allt det här kändes mycket bättre. Faneme att jag tänker sluta blogga igen!!!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olibob

Det här kommer ni fixa galant älskling och jag finns här längs vägen för dig<3

2012-11-01 @ 15:41:47
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se
Postat av: ZOOFIE

Nämen.. Ja det märks ju att det var ett tag sedan jag hörde av dig, så att säga..
Gud vad tråkigt!!! Vet dock att ni kommer klara av det, så som ni älskar varann. Du är alltid välkommen upp till mig och Sam om du känner dig lite ensam eller om du bara vill umgås, finaste vännen! :)

2012-11-01 @ 16:41:32
URL: http://zoofie.se
Postat av: malin jönsson

det ordnar sig ska du se !!:) finns om du vill prata! och när du kommer upp till Brunflo ska vi hitta på nå kul så du kommer på andra tankar !!:) <3333

2012-11-02 @ 13:58:08
Postat av: Moster

Finns också här vid din sida hjärtat. Det där kommer ni fixa galant, med dagens sociala medier så blir allt lite lättare och tänk vad det kommer stärka er relation efteråt. :) <3

2012-11-03 @ 17:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0